środa, 25 października 2017

Melkior coral fusion, autumn sunset, maroon, ethernal, gold metal, caprice

O cieniach Melkiora pisałam TU. Nie zmieniłam zdania co do ich formulacji. Maty są suche, bardzo mocno napigmentowane. Cienie bardzo duże, wysokiej jakości. Marka jest polska więc bardzo miło móc chwalić polską jakość. :) Chciałam Wam pokazać moje nowe kolory, więc zapraszam niżej. :)


Od góry:
coral fusion piękny brzoskwiniowy róż
autumn sunset rudy brąz
maroon bardzo ciemny brąz
gold metal stare złoto, mieszne z brązem zółcią i odrobiną zielonych tonów
ethernal szarość z dodatkiem fioletu
caprice duochrom o bordowej podstawie i turkusowozielonej poświacie, piękniej wygląda na bazie Nyx'a mój ulubiony kolor, ostatnio mam hopla na punkcie takich odcieni



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz