poniedziałek, 23 października 2017

Smart Girls Loose Powder Translucent

Jeden z gorszych pudrów jakie miałam. Translucent nie jest w żadnym calu. Przykleja się do podkładu i o ile kolor na zdjęciu wygląda w porządku tak na twarzy jest paskudny pomarańczowożółty a do tego posiada błyszczące drobiny. Jedyna zaleta tego produktu to opakowanie. Ma podwójne sitko, które można wyciągać, każde ma trochę inne dziurki. Użyłam go parę razy bo chciałam dać mu szansę, ale tak naprawdę leży i o wiele bardziej wolę sięgnąć po którykolwiek puder sypki z Wibo niż po ten. Widziałam, że dziewczyny na insta chwalą puder tej firmy, ale matujący. Ten to totalne dno, dla mnie to co robi na twarzy jest nie do zaakceptowania. Widać nawet po opakowaniu, że leży i jest nieużywany. Nigdy więcej go nie użyję. Zrobił mi podobną krzywdę jak puder z AA. Miałam sypki puder z tej firmy w jakimś odcieniu (już nie pamiętam jakim) i wyglądał tak samo źle. Tak szybko jak go kupiłam tak szybko go oddałam i nawet zdjęć nie zrobiłam, pamiętam jedynie, że miał białą pokrywkę. NIE KUPUJCIE!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz