czwartek, 19 października 2017

Gąbki Blend it

Hej, dziś kolejne gąbki do makijażu, znane i chyba już kultowe Blend it. Polska firma za ok 30 zł oferuje nam gąbki w dwóch wielkościach, w paru kształtach i wielu kolorach. Gąbki znacznie rosną po zmoczeniu, są bardzo miękkie, delikatne, przyjemne w użyciu. Nie pochłaniają zbyt wiele produktu, pięknie rozprowadzają kosmetyki. Są bardzo sprężyste, wracają do swoich kształtów. Same pozytywy, oprócz jednej bardzo ważnej rzeczy. BARDZO szybko pękają. I to nie tak troszeczkę a mocno. Mam w nich dziury po 1cm .. Po ok 1,5 tygodnia widziałam już pierwsze pęknięcia. Z ciekawości kupiłam też czarną gąbkę, która okazała się być o wiele bardziej wytrzymała, ale jest też bardziej porowata i trochę różni się od gąbki marmurkowej, jeśli chodzi o delikatność i sprężystość. Dodatkowo kupiłam pudrowo-różową gąbkę, ze ściętym czubkiem i ta też nie dorównuje czarnej. 
Ogólnie są bardzo przyjemne w użytkowaniu, ale niestety mało wytrzymałe. Mam też wrażenie, że z czasem trochę twardnieją. nie wiem czy to przez mycie mydłem w kostce, ale ten sposób jest najskuteczniejszy przy domywaniu gąbek. Coś jest tu jeszcze nie dopracowane, a na pewno byłoby o wiele lepiej gdyby nie wytrzymałość :/ Gąbka RT pobija Blend it w tej sferze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz