poniedziałek, 2 października 2017

Gąbka Real Techniques

Gąbka Real Techniques to mój hit jeśli chodzi o gąbki, które używałam. :) Zdecydowany ulubieniec. Przeszłam już przez gąbki Donegal, Blend it, Intervion, Primark i różne inne noname. Co wyróżnia ją od innych? Przede wszystkim można kupić ją w Rossmannie za ok 30 zł (w internecie taniej), co sprawia, że jest łatwo dostępna. Rośnie po namoczeniu, bardzo odpowiada mi jej kształt, jest mięciusieńka, pięknie produkty na skórze rozprowadza. Minusem jak to w gąbkach bywa, jest to, że po 2-3 miesiącach zaczęła robić się twardsza i zmieniła się jej struktura. Zrobiła mi się na niej jedna dziurka, ale nie jest to takie straszne jak w przypadku innych narzędzi tego typu. Nie chcę Wam porównywać, bo będę jeszcze opisywać wymienione gąbki. :D Katowałam ją dzień w dzień, i naprawdę polubiłam pracę z nią. Jestem pewna, że kupię więcej. :) Na zdjęciu gąbka przed i po namoczeniu. Nie używałam oryginalnego BB, ale na pewno zakupie go dla porównania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz