sobota, 8 października 2016

Freedom eyebrow pomade "dark brown"

Hej :) Ten tydzień był ciężkim czasem dla mnie. Jest coraz zimniej, ciemniej i ciągle pada deszcz. Odechciewa się dosłownie wszystkiego.. Jedyne co mnie pociesza to trwająca promocja w Rossmannie. Niedługo zobaczycie co kupiłam. Postaram się także trochę Wam o tym opowiedzieć. ;) Dziś malowałam i robiłam trochę zdjęć na bloga. Nie mogę tego wszystkiego sama ogarnąć. Szczególnie na drugim blogu. Znowu zaczęłam robić bransoletki.. Wstawiłam ostatnio brelok i naszyjnik ze zdjęciem. W końcu mogę tego spróbować. Jeśli jesteście chętni wpadajcie zobaczyć je tu. Oczywiście z chęcią wykonam naszyjniki dla Was. :) Zapraszam także na drugiego bloga link. 
Co do pomady, jej recenzja i dwa kolory są już u mnie na blogu. :) Ten jest kolejnym do kolekcji. :) uwielbiam pomady z Freedom. :) Od kiedy je mam używam tylko i wyłącznie ich. :)

                          


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz