czwartek, 27 października 2016

Recenzja: Puder bambusowy absorbent sebum, puder ryżowy fixer -ECOCERA

Zamawiając te pudry wiedziałam, czego mniej więcej mam się spodziewać. Puder bambusowy i ryżowy jest pozyskiwany naturalnie i był znany bardzo dawno temu. Jego zadaniem jest scalenie makijażu a przede wszystkim długotrwałe zmatowienie skóry. Moja skóra jest sucha, ale ma skłonności do wydzielania sebum, jak z resztą każda. Zamówiłam duże opakowanie pudru bambusowego i próbkę ryżowego. Oba przetestowałam bardzo dokładnie. Puder bambusowy jest przeznaczony dla osób takich jak ja, wiadomo, że po dłuższym czasie codziennego użytku, przesusza, nie polecam używać go non stop. Natomiast uważam, że trzyma matowość dość długo, ok 4-5 godz staje się transparentny po nałożeniu na skórę.
Puder ryżowy matuje o wiele bardziej, na dłużej. Używałam go codziennie przez tydzień, czułam ściągnięcie i pieczenie, więc osoby z cerą tłustą będą z niego bardziej zadowolone. :) 
Co do sposobu aplikacji.. Najlepiej jest go wklepać puszkiem, albo pędzlem typu flat top (płaski). Wysypać trochę pudru na wieczko, zebrać zawartość pędzlem, i postukać końcówką pędzla o stół, żeby puder dostał się między włosie a na skórze został zaaplikowany równomiernie. Jest bardzo wydajny, starcza na długo a jego zużycie graniczy z cudem. Nie każdy lubi sypkie produkty, ale jeśli tak to polecam. :) Jest bardzo tani, kosztuje ok.20 zł. Wiem, że można dostać go u Ladymakeup, Cocolicie.. Zmieniono trochę opakowanie, być może na lepsze, ponieważ te ciężko przewozić, bo produkt mocno się rozsypuje. :) Zamówcie próbki jeśli nie jesteście pewne czy to coś dla Was kosztują ok. 4 zł. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz