niedziela, 27 sierpnia 2017

Kleje do brokatu Nyx vs Kryolan, który jest lepszy?

Hej. :)
Moim pierwszym klejem do brokatu był Kryolan kupiony na Ladymakeup za ok 15 zł. Przezroczysta żelowa formuła, sprawiała, że brokat bądź pigment pięknie przyklejał się do powieki. Jednak Kryolan multi gel ma swoje minusy, a mianowicie narusza nałożony wcześniej makijaż a zaaplikowany zbyt grubą warstwą zaczyna pękać tak, że pigment odchodzi płatkami. Nie odpowiada mi jego rzadka formuła oraz to, że długo wysycha.
Dlatego kupiłam Nyx Glitter Primer za ok 25zł. Ma delikatny kolor skóry, ale zaaplikowany cienką warstwą jest niewidoczny. Pięknie klei wszelkie sypkie kosmetyki, ale także prasowane. Używam go pod wszystkie połyskujące cienie, przepięknie podbija ich blask i sprawia, że nawet najtańszy cień wygląda jak folia za grube pieniądze. Dodatkowo cienie na tej bazie trzymają się całą noc, aż do demakijażu. Nie należy go używać jako tradycyjną bazę, ponieważ cienie przyklejają się do niej na amen i roztarcie matowego cienia w załamaniu byłoby rzeczą niemożliwą. Ma fajny dziubek, dzięki czemu nie wylewa się go zbyt dużo, co w Kryolanie notorycznie mi się zdarzało przez jego niepraktyczne opakowanie. Kryolan leży  i czeka aż Nyx się skończy i będę zmuszona go używać jednak sama ta myśl mnie przeraża. Polecam Nyx każdemu, bo używam go w każdym makijażu i wiem, że jest niezawodny. Podróżuje ze mną wszędzie i zawsze. :)

Edit po latach mogę stwierdzić że Nyx Glitter Primer jest bardzo wydajny i nadal nie znalazłam lepszego produktu do klejenia pigmentow niż właśnie ten produkt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz