czwartek, 1 września 2016

Recenzja: Maybelline Affinitone podkład 14 i 03

Był okres, że ten podkład uratował mi skórę.. Jakieś pół roku temu, może rok zużytyłam cały i też wydaje mi się, że był to odcień 03. Podkład ma standardową pojemność 30ml, sześć kolorów do wyboru.. Nie ma pompki, jest to małym utrudnieniem, ale da się przeżyć. :P Producent podkreśla, że podkład nawilża i wygląda na skórze naturalnie, zawiera witaminę E, ma średnie-delikatne krycie, maskuje przebarwienia. Większe poprawki trzeba wnosić korektorem.. Nie mniej jednak na codzień naprawdę fajny kosmetyk, dla osób z suchą skórą może stać się wybawieniem. Kolory z "beige" w nazwie mają żółte odcienie.. Bardzo ładne kolory, dość płynna konsystencja. Ja jestem zdecydowanie na tak! :) Lubię, używam na sobie oraz na innych. Pasuje każdemu typowi skóry.. Czego chcieć więcej?.. 






Od lewej 14 oraz śliczny żółciutki kolor 03..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz