środa, 4 maja 2016

Malowanie i czesanie z Kasią na sylwestra :)

Z miesiąca na miesiąc widzę zmiany, postępy w swoich makijażach co mnie cieszy. :D Chcę dalej rozwijać się w tym kierunku. Po szkole ukończę parę kursów. Narazie dużo maluję, testuję, poznaję kosmetyki.. Najważniejsza jest praktyka. Każdy zaczynał od zera. Na początku też nie miałam pojęcia co jest do czego. Warto być upartym i dążyć do tego czego najbardziej się chce. :) Jestem przykładem czystego samouczka we wszystkim. Jedyna pomoc to internet, metoda prób i błędów i ja w tym wszystkim. :) Malowanie, origami, czesanie, robienie biżuterii itp.. A w szkole wylądowałam na Organizacji Reklamy. :D Trochę misz masz, ale cieszę się, że jestem tu gdzie jestem. :) Można powiedzieć, że jestem ryzykowna. Nawet mnie teraz przeraża myśl, że złożyłam podanie tylko do jednej szkoły, z jednym kierunkiem, który nie był pewny, bo moja klasa jest pierwszą w historii szkoły. No ale udało się.  :D Cały tydzień mam wolny, matury.. :D Może w końcu spokojnie dodam posta na drugiego bloga, bo niestety próbowałam parę razy, coś się usuwalo i cały kwiecień minął bez żadnego posta... 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz