niedziela, 28 sierpnia 2016

Recenzja: Golden Rose Make-up primer luminous -rozświetlająca baza pod makijaż

Hej. :D Jak wiecie baza pod makijaż to bardzo przydatny kosmetyk. Ta baza ma za zadanie rozświetlić cerę. I tak jak mówi producent jest jedwabista, perłowa, nie zatyka porów, rozświetla, nadaje cerze blasku.. Wygląda naturalnie, zapach kojarzy mi się z bananami. :P oczywiście jest pompka, czyli rozwiązanie, które lubię, bardzo szybkie, higieniczne. Nie zauważyłam wyrównywania zmarszczek i rozszerzonych porów, ale absolutnie nie przeszkadza mi to nie przekreśla tego produktu. Ma pojemność standardowego podkładu oraz roczną datę ważności. Kosztuje w granicach 25 zl. Jest możliwość mieszania produktu z podkładem, bezpośredniego nałożenia przed podkładem albo używania tak jak standardowego rozświetlacza, na szczyty kości policzkowych. Dla mnie na skórze daje wystarczający blask, ale jako rozświetlacz jest za mało hardcorowy. :P Niestety użycie go wiąże się z przyspieszeniem widocznego świecenia się skóry, ale myślę, że jest to normalną koleją rzeczy. Uwielbiam efekt rozświetlonej skóry a po samą bazę sięgam bardzo często. :) Jestem jak najbardziej na tak. :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz