niedziela, 10 kwietnia 2016

Makijaż ze złotem i pomarańczem :)


Hej, witam Was ponownie. :D Czasami pytacie czy moje makijaże są moimi pomysłami, i tak są jak najbardziej. Mam bardzo rozwiniętą wyobraźnię przestrzenną, umiem sobie wyobrazić jak dane kolory będą razem wyglądały. :D Nie ukrywam, że jest to pomocne. :D Takie połączenie spodobało mi się bardzo. Ostatnio maluję dużo, praktycznie co tydzień a czasami nawet w tygodniu. Jestem samoukiem przy małej współpracy z internetem. :D I powiem Wam, że da się. :) Wcześniej sama robiłam błędy, do których aż wstyd się przyznać. :P Po technikum organizacji reklamy chciałabym skończyć parę kursów w niektórych dziedzinach makijażu. :D Myślę, że warto się rozwijać, szczególnie jeśli coś się lubi. :D Zbliżają się przeceny w Rossmannie, myślę, że pokażę Wam co kupiłam, dodam recenzje żebyście mogli wiedzieć co kupić następnym razem. :) Zapowiada się trochę fajnych, ciekawych postów, nie tylko z tutorialami. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. :D
Ps. Jeszcze dziś na drugim blogu pojawią się jakieś posty. :D
Miłego weekendu wszystkim! Pogoda dziś piękna aż chce się żyć. :D








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz