niedziela, 3 kwietnia 2016

Makijaż ślubny


Hej :D Wrzucam kolejne zdjęcia z makijażem idealnym na wesele. Światło niestety było odrobinę słabe, zdjęcia robiłyśmy po 22.. Ale nadal wygląda to cudownie. Uwielbiam takie kolory, jeśli jesteście chętni wrzucę Wam tutorial do tego makijażu. :D Wiosna inspiruje, kupuję coraz więcej cieni.. Swoją drogą słyszałam, że 20 kwietnia ma wejść promocja w Rossmannie -49%.. Ja na pewno na coś się skuszę. :D Kosmetyków nigdy za wiele. :P Szczególnie jeśli kogoś się maluje... Mam chrapkę na jakieś fajne cudeńka. Mam nadzieję, że wytrzymam tyle czasu. :P Piszcie co sądzicie o takim zestawieniu kolorystycznym. W weekend na pewno postaram się wyczarować makijaż za pomocą jednej palety. Będzie to totalna nowość dla mnie, ale i dla Was. :D 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz