sobota, 3 października 2015

Pierwszy post :)


Tak więc witajcie moi drodzy. Ci którzy bardziej mnie znają i kojarzą pewnie czytali mojego pierwszego bloga. Tamten blog jest o samych bransoletkach i nie chciałam wprowadzać zamieszania, dodając nagle zupełnie inną tematykę. Ale dla tych którzy jeszcze mnie nie znają - nazywam się Andżelika, mam 17 lat mieszkam na wsi, nieopodal Biskupca, jest to województwo warmińsko-mazurskie. Chodzę do Technikum Organizacji Reklamy. Interesuje się wieloma rzeczami  które właśnie chciałbym zawrzeć tutaj. Ten blog podzielę na kategorie, które pomogą zachować mi porządek a Wam odnaleźć to czego dokładnie chcecie znaleźć.
  • Zdjęcia będą to najciekawsze zdjęcia z moich sesji z Olcia (swoją drogą daje wam linka do jej strony na FB) ale takżę zdjęcia innych ludzi, którym wykonam makijaż bądź fryzurę. :P
  • Przepisy tutaj dodam moje ulubione przepisy na różne przekąski. 
  • Włosy tutoriale fryzurowe dla każdego stopnia zaawansowania, recenzje odżywek do włosów i innych produktów. :) Loki robione sposobami naturalnymi bez użycia ciepła.. i wszystko o włosach. :)
  • Diy zrób to sam ta kategoria będzie jedną z moich ulubionych. Bardzo lubię robić proste rzeczy dla siebie, ale szczególnie dla znajomych. Pomysłów będzie dużo i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. :) Origami i inne cuda niewidy. :P
  • Inne w tej kategorii zawre wszystkie moje myśli , ulubione cytaty.
  • Makijaż tutoriale makijażowe, kosmetyki, makijaże itd..  ;)
Kategorii lub tagów pewnie będzie więcej w zależności od tego co bardziej Was zainteresuje. Jeśli będzie taka potrzeba, powstaną też filmiki, ponieważ nie każdy rozumie tutoriale w formie zdjęć. Jeżeli macie pytania piszcie [Q&A] w komentarzach i swoje pytanie, wtedy zbiorę je w całość, i odpowiem Wam na nie w poście.



Kontakt ze mną :
Mail - aiaiwanowska@gmail.com 
   Zapraszam do komentowania, udzielania się, wygłaszania swoich opinii. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz