sobota, 22 kwietnia 2017

ALIEXPRESS: Jak płacić? Jak dodać do koszyka? rzęsy, zegarki, case, gadżety do paznokci, skarpetki, plastry

 Hej. :) Ostatnio często odwiedza mnie listonosz z takimi różnymi dziwactwami. ^^ 
   Przy okazji nowego posta chcę opowiedzieć wszystkim jak ja płacę za zakupy. Czasami do mnie piszecie, ja chętnie odpisuję. Płacę przez swoją kartę do banku/ kartę płatniczą (Master Card). Dodałam ją do swojego konta, wpisałam numer karty, datę (znajduje się z przodu karty mm/rr np. 04/12 oznacza miesiąc i dwie cyfry roku) oraz dodatkowy kod z tyłu karty tzn CVV2. Za każdym razem jak dodaję przedmioty do koszyka, klikam te, które kupuję, klikam kup, potem zapłać teraz i pieniądze są automatycznie pobierane z konta.
Jeśli dodaję np. dwa pyłki na tej samej aukcji u jednego sprzedawcy, klikam wybór kolorów, jedna sztuka, dany kolor, dodaj do koszyka i tak z następnymi kolorami. ;) 


Rzęsy są wygodne, na cienkim przezroczystym pasku, włoski nie są  plastikowe, dość długie. Ich minusem jest to, że są raczej "na raz". Kiedy próbowałam delikatnie odkleić pierwszą rzęsę od pudełka niestety porwały się i trafiły do kosza. Następne były lepsze.
cena: 1,88$
link
ocena: 9/10


Tak prezentują się na oku. ;)


Osłonki pomagające przy makijażu oka. Nakleja je się pod okiem, lub w linii przedłużającej dolną powiekę, można przykleić je całe, albo tylko sam brzeg. Mają delikatny klej, trochę się odkleja, przy pracy mięśni. Co mi się w nich nie spodobało? Zostawiły gluciasty klej, który musiałam zdjąć. Trochę naruszyły mój makijaż, więc lepiej stosować je bez zrobionego makijażu twarzy. Ale czy wtedy są aż tak bardzo konieczne? Nie sądzę. Bez makijażu twarzy osypane cienie można zetrzeć mokrą chusteczką. Fajny gadżet dla początkujących. Pomaga zrobić równy makijaż oka i w miarę równe kreski. :) 
cena: 0,97$
link
ocena: 7/10



A tu makijaż wykonany przy ich pomocy. :)


Case na iPhone 4, ładny solidnie wykonany, fajny case do przeglądania się. :)
cena: 0,96$
link
Ocena: 10/10


Zegarki są spore, dosyć ciężkie, solidnie wykonane, paski miłe w dotyku, na początku ciężko było je zapiąć bo są dość grube. Wszystko działa, baterie włożyłam sama. :) Aukcja jest nieaktywna więc dodaje link do sklepu.
cena: 2,06$
link do sklepu
ocena: 10/10








Skarpetki są bardzo dobrze wykonane, wygodne, ale ich tworzywo jest dość sztuczne. Po praniu zrobiły się na nich delikatne grudki, ale naprawdę małe. :)
cena: 0,83$
link
9/10




No i to co każda sroczka lubi najbardziej. :)


Efekt lustra nie jest aż takim lustrem jakbym sobie wymarzyła, czarny jednak prześwituje, niezbyt mi się to podoba. :) (nakładany na top no wipe)
efekt lustra 
cena: 1,79$
Ocena 9/10

Brokat jest dość spoko, wygląda trochę jak sugar efekt.
brokat
cena: 0,87$
ocena 10/10

Kameleon jest piękny, różowo- złoty, ślicznie się mieni. (nakładany na top no wipe)
kameleon 681
cena: 1,19$
ocena: 10/10



Te kameleony uwielbiam najbardziej, szczególnie numerek 6, bo bardzo widoczne są oba kolory turkus i fiolet. :) Numerek 2 też jest piękny zielono-żółty. :)  Oba nakładane na top no wipe.
cena: 0,85$
link
10/10



Oba brokaty są spoko, zwykłe brokaty, co tu więcej dodać. :P Czarny ma lepsze opakowanie bo turkus się rozsypuje.

cena: 0,96$
czarny brokat
ocena:10/10
cena: 0,87$
zielony brokat
ocena: 10/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz