sobota, 3 września 2016

Freedom eyebrow pomade "chocolate"

Hej.. :D Pomada Freedom miała już swoją recenzję u mnie (Link).. Będąc na wakacjach u cioci w Szczytnie dałam wypróbować jej swoją i bardzo się w niej zakochała, używała już codziennie, cień poszedł w odstawkę. Tak samo jak u mnie... Nie używam kredek, pisaków, cieni... Nic nie daje tak świetnego efektu jak ta pomada. Oczywiście dla niej musiałyśmy zamówić jej własny egzemplarz. :P Nie było akurat Ash Brown, który nas interesował. Chciałam zrobić porównanie tych dwóch kolorów Chocolate i Medium Brown. Chocolate jest o wiele bardziej ciepły, ale na brwiach nie ma między nimi kolosalnej różnicy. Chocolate wygląda trochę ciemniej, jednak brew nie wygląda na jakąś rudą, ciepłą.
Poza tym na zdjęciu możecie zobaczyć zużycie mojej pomady.. Używałam jej praktycznie codziennie, przez półtora miesiąca... W życiu chyba jej nie skończę. :P 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz