czwartek, 15 września 2016

Recenzja: Longstay Matte Face Powder 04 - Golden Rose

Hej... :D Mam pełno kosmetyków.. Nowości.. A nie mam czasu na testy, zrobienie zdjęć na nowe posty. :/ :( Strasznie ubolewam bo wiem, że to dopiero początek, a ja już nie mogę być obecna.. Nie mam kiedy malować, pisać... :( Postaram się, ale jest coraz ciężej. Ciągle jakieś wyjazdy, wydarzenia... 
Teraz myślę nad prezentem na zbliżające się urodziny mojej przyjaciółki. Chcę zrobić z tego posta. :D Może ktoś skorzysta z mojego pomysłu, a jest odlotowy. 
Co do pudru.. Bardzo lubię.. Nad matowością bym się trochę sprzeczała. Jest bardzo napigmentowany, jedwabisty i kryjący. Skóra jest fajna, miękka. Zawiera filtr SPF 15. Do wyboru jest aż 9 odcieni. No i mój to bodajże 4.. Średnio mi się podoba. Przy delikatnej warstwie jest fajny, nałożony puszkiem jest widoczny na skórze. Kolor mi nie odpowiada, podchodzi pod pomarańcz. Do 16 godzin matu też nie utrzyma. Po paru już jest problem. 
Na pewno genialne jest opakowanie. Do torebki idealne, posiada lusterko, solidne zamknięcie, ochrona przed stluczeniem, fajne miejsce na puszek.. No i puszek, który mi służy i nie rozleciał się po jednym użyciu. Kolor psuje trochę dobrą opinię o nim. 
Ktoś miał, używał? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz