wtorek, 10 stycznia 2017

Recenzja: Lovely Magic of Contouring


Hej :D dziś na blogu mini nowość od Lovely. Chciałam przetestować, skusiłam się na nią i kupiłam w Rossmannie. Widziałam podobne od MUFE, Catrice, Essence co oznacza, że konturowanie na mokro jest wciąż w modzie. Paletka jest mała, lekka. Zawiera 5 kolorów, jeden róż z drobinkami (nie są widoczne na twarzy), dwa brązy do konturowania z czego jeden bardzo ciemny, żółty i biały. Są bardzo bardzo wodniste, mokre, dość dobrze napigmentowane, z wyjątkiem różu, który jest słabiutki. Ogólnie paletka nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia, bo niestety po roztarciu znika, efekt jest bardzo bardzo subtelny, delikatny. Przy jasnym kolorze, na środkowych partiach twarzy, zauważyłam, że wygląda nieciekawie, tworzy jakąś dziwną skorupkę. Kosztuje 18,99 zł daję linka . 
Ktoś miał? Próbowałyście? :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz