niedziela, 15 stycznia 2017

Recenzja: Kosmetyki Live Love (paleta róży, róż, rozświetlacz, fixer)

W Rossmannie pojawiła się ostatnio marka Live Love, czyli siostrzana marka Makeup Revolution, którą jak myślę, zna chyba każdy.. Wiedziałam jakiej jakości mniej więcej się spodziewać i bardzo miło się zaskoczyłam.       
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów, i polecam zajrzeć do szafy Live Love. 

   



Paleta jest baaaardzo mocno napigmentowana. Wystarczy dosłownie dotknięcie pędzlem, żeby uzyskać ładny efekt. Są gładkie, miękkie oraz jedwabiste w dotyku. Najbardziej podobają mi się dwa górne odcienie i rozświetlacz. Rozświetlacze są bardzo roziskrzone, wyraźne i zdecydowanie dla tych, którzy lubią mocno błyszczeć. Kosztowała ok. 18 zł Świetne lusterko, bardzo dobrej jakości.


Kolejna perłka to rozświetlacz o srebrno- różowym tonacji (w ofercie są dwa) kupiłam go za niecałe 9zł. Szkoda, że nie ma większego wyboru kolorystycznego, bo bardzo spodobały mi się ostatnio neutralne rozświetlacze. W przełożeniu do ceny super super produkt.



Róż o świetnym zgaszonym kolorze, tak samo cudowny jak te z palety, bardzo pokochałam, używam bardzo często. <3


Fixer ma nieznośny, chemiczny, zatykający nos smród. Niestety zawiera alkohol, a szukam fixera coś na podobę setting spreya. Scala makijaż, ale żeby przedłużał trwałość? Raczej nie..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz