sobota, 1 października 2016

Recenzja: I Heart Makeup Chocolate Vice

 Hej :) Czas na jakiś post. :D Paleta I <3 Make-up jest drugą czekoladką w moim zbiorze kosmetycznym. :) Mogę je trochę porównać.. Czekoladek tej firmy jest parę. Ta to zdecydowanie moje kolory, połączenie idealne. Brązy, róże, złota.. Cudo. :D Co do pigmentacji.. Powiedziałabym, że dobra a nawet bardzo dobra, to zależy od konkretnego cienia, każdy ma trochę inne krycie. Różnią się trochę od siebie, wykończeniem, aplikacją. "Maty" są bardziej "matowe" niż z mojej drugiej czekoladki. Cienie połyskujące mogą bardzo delikatnie się osypać. Tak jak w każdej palecie dwa największe cienie to matowy beżowy oraz cień rozświetlający. Paleta pasuje każdemu kolorowi oczu, daje dużo możliwości. :D Zrobiłam dwa makijaże przy wykorzystaniu tej palety. Na mnie i mojej mamie i jak widzicie wygląda to dobrze. :P Dodatkowo spoko lusterko, bardzo duże, miejsce na pędzelek, zapach czekolady no i ten design. :P Jak tu się jej oprzeć? Zarówno Ci zaawansowani w makijażu jak i Ci, którzy dopiero zaczynają na pewno ucieszyliby się z takiego prezentu. :P Wiadomo, że kosmetyki Make-up Revolution są tanie. Czekoladka kosztuje coś w granicach 40 zł. Bardzo lubię, super kosmetyk.:)

                           











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz