środa, 11 października 2017

Denko Rimmel, Essence, Bourjois, Wibo, Lovely, Catrice, Maybelline, Ingrid,

Bardzo stary post, który powinnam dodać dawno temu, ale jest dziś i bardzo się z tego cieszę. :) Zapraszam na denko.


Tusz Essence Lash Princess na początku był ok.. Ale bardzo szybko się zsechł i trafił na listę bubli.

Maybelline Lash Sensational bardzo dobry tusz, którego zużyłam przynajmniej dwa opakowania. Jest raczej pogrubiający i przy zbyt wielu warstwach u mnie rzęsy sklejał, także nie wolno z nim przesadzać.

Bourjois mascara twist up the volume bardzo ciekawa maskara, pięknie rzęsy rozdziela i wydłuża, pozwala regulować długość szczoteczki. Tusze Bourjois u mnie sprawdzają się bardzo dobrze, miałam też taką z lusterkiem na opakowaniu i była jeszcze lepsza od tej. :) 


Rimmel Wake me up to podkład, który męczę najbardziej latem. Pięknie pachnie ma ciekawą kremową konsystencję i cudownie rozświetla, ma miliony małych drobinek, przy tym ładnie nawilża i wygląda jak druga skóra, jest lekki nie zapycha porów. Mój ponadczasowy ulubieniec. Niestety minusem jest gama kolorystyczna, bo są odcienie bardzo ciemne, pomarańczowe, albo różowe. 

Ingrid IdealFace podkład, który kosztuje coś koło 15zł. Idealny dla cer suchych, lekki, nawilżający, krycie średnie-lekkie, wygląda jak druga skóra. Duża gama kolorystyczna. podkład godny uwagi. :)


Catrice liquid camouflage miałam w odcieniach 020,010,005 po co najmniej 3-4 sztuki i zawsze go dokupuję. Zastyga, trochę ciemnieje, ma bardzo dobre krycie, super sprawdza się jako baza pod cienie. Utrzymuje się cały dzień bez zarzutów. Mój ulubieniec, gorąco polecam. :) 


Trójka do konturowania z Lovely, to chyba mój pierwszy kosmetyk do konturowania. Brązer raczej skłania się ku ciepłemu odcieniowi, w opakowaniu ma drobiny, których na skórze nie widać, jasny puder sprawuje się bardzo dobrze, natomiast niby różowy rozświetlacz jest niewypałem.
Puder Wibo ma mocny zapach, który mi się znudził. Bardzo dobre krycie i nawet ładnie matuje. Zauważyłam też spore wygładzenie skóry.


Essence eyeliner pen najgorszy liner jaki miałam, brzydki kolor, który przy czarnym nie stał, bardzo słaba pigmentacja, a do tego szybko się skończył, dosłownie po paru użyciach. 


Wibo eyebrow fixer, żel do brwi o pięknym zapachu, pięknie utrzymuje włoski, trochę słabiej niż mój ulubieniec z Golden Rose, ale naprawdę daje radę. Niestety jak widać bardzo się brudzi, bo jest na początku przezroczysty, wygląda trochę jak żel do włosów. Kosmetyk godny polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz