poniedziałek, 30 listopada 2015

Warkocz Elzy z "Krainy lodu" :D

Dziś pokażę Wam warkocza, który jest prosty i szybki do zrobienia, a jednak nie jest zwykłym, nudnym warkoczem. Trochę brzmi to jak masło maślane no, ale inaczej Wam tego nie wytłumaczę. :P Przypomina mi fryzurę Elzy jeśli wiecie o kim mówię. :P Dobra przechodzimy do rzeczy. :D Będą Wam potrzebne małe gumki "recepturki ". 
1. Zbierz górne partie włosów w kucyka. Parę centymetrów niżej zawiąż włosy kolejną gumką. 
2. Partie pod powstałym kucykiem, zwiąż następną gumką (ja tego nie zrobiłam, bo to był mój pierwszy taki dobierany warkocz, okazało się, że to był błąd ponieważ potem musiałam przypinać włosy wsuwkami, Ty tego uniknij).
3. W kucyku pierwszym wsadź palce (mniej więcej po środku)  i wyciągnij kucyka spod spodu. 
4. Wyciągniętego kucyka zwiąż parę centymetrów niżej gumką. 
5. Te kroki powtarzaj. Czyli teraz powinnaś zebrać włosy spod spodu w kolejny kucyk i wyciągnąć przez powstały otwór. Będziesz widziała kiedy robisz to prawidłowo. Kontynuuj aż do końca. 
6. Mając takiego warkocza ściśnij wszystkie gumki, warkocz zrobi się wtedy ładny, gruby. No i gotowe. :P Jeśli wydaje Ci się to za trudne spróbuj najpierw na związanych włosach. Lub na kimś. Wtedy szybciej załapiesz. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz