piątek, 14 września 2018

Diy peeling do ust

             
Hej, przepraszam  że spóźniłam się z postem wczoraj. Remontujemy trochę nasz pokój i niestety, tak wyszło, że straciłam poczucie czasu. Ale już do rzeczy...
Zbliża się jesień i zima, czyli pory roku, w których skóra jest bardziej sucha i potrzebuje regeneracji. Wymyśliłam super post diy, który myślę, że Wam się spodoba. Peeling do ust możecie zrobić sami w domu i zajmie to mniej niż 5 minut. Pomoże Wam pozbyć się suchych skórek oraz nawilżyć usta. 

Co musisz mieć?

  • miód bądź olejki (kokosowy, oliwa z oliwek, shea z braku laku wazelina itd) 
  •  cukier
  • witamina E lub inne (ja kupiłam w kapsułkach)
  • opcjonalnie barwnik spożywczy lub olejki eteryczne

Jak to zrobić? 

  1. Wsypujemy cukier do miski, olejki bądź miód, trochę barwnika, witaminy. Mieszamy aż powstanie konsystencja idealna. Mój peeling składa się z miodu, barwnika, cukru, witaminy, więc można go zlizać z ust. Delikatnie naturalnie zabarwia usta, wygląda to ładnie i świeżo.
  2. Całość wsypuję do pojemników i pakuję na prezent. 
      3. Gotowe. Peeling jest smaczny, odżywia, koi, nawilża, jest szybki w przygotowaniu i              ekonomiczny. :)

                                         

Także to już tyle w dzisiejszym poście, mam nadzieję, że Wam się podoba i skorzystacie z mojego przepisu. Nie zapomnijcie użyć mojego hasztagu #inspobyangietworzy :)                











1 komentarz:

  1. Peeling wydaje się bardzo łatwy do zrobienia. Spróbuję go wykonać sama ;)

    OdpowiedzUsuń