niedziela, 14 stycznia 2018

Flormar Silk Matte

Pomadkę matową Flormar kupiłam w Portugalii i nie mam pojęcia czy u nas można ja kupić. W każdym razie na pewno szukałam jej w internecie i niestety nie znalazłam. Pomadka zastyga  na ustach nie wygląda sucho, lecz pięknie welurowo. Jest długotrwała i baaardzo komfortowa w noszeniu, na ustach jest praktycznie nie wyczuwalna. Nie wysusza, jest miła w dotyku (po zastygnięciu) . Nigdy nie miałam okazji żeby taką formułę przetestować. Nie jestem w stanie porównać jej do żadnej innej pomadki tego typu. Chciałabym kupić więcej odcieni, ale w salonie Flormar było bardzo mało odcieni coś koło 10 albo mniej. Jest to mój totalny ulubieniec, bardzo często ją noszę i wśród pomadek matowych znajdzie się zawsze w moim top5. Bardzo bardzo dobra pomadka. Gorąco polecam, jeśli macie okazję ją kupić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz