piątek, 19 maja 2017

DIY: Brelok na Dzień Matki

Hej. :) Dawno nie było postu typu DIY, więc postanowiłam pomóc Wam w zrobieniu prezentu na Dzień Mamy. Mam nadzieję, że pomysł się podoba, jest bardzo łatwy a przy tym efektowny i myślę, że bardzo osobisty. Prezenty DIY moim zdaniem cieszą jeszcze bardziej, a ja jeszcze chętniej sprawiam nimi przyjemność moim bliskim. Wszystkie części są zamówione ze sklepu Beads, który moim zdaniem jest bardzo dobrze zaopatrzony w produkty, profesjonalny (szybko dostarcza przesyłki, które są pięknie zapakowane), i bardzo polecam Wam ten sklep, jeśli chodzi o zakup części do bransoletek, modeliny, kaboszonów i wiele innych. 


Potrzebne będą:
Oczywiście nie musicie użyć tych samych produktów co ja. Możecie wybrać inne kolory, kształty, wymiary itd. Ja biżuterię zawsze robię w srebrze, więc wszystkie dodatki muszą być srebrne. 


Łańcuszek przycinam i wsuwam na niego bazę do breloka.  Jest to baza w kształcie serca, idealna do kluczy. :)


Robię przymiarkę gdzie, co przyczepię, patrzę jak to będzie wyglądać, na jakich wysokościach umieścić części.


Ze swojego ogrodu zrywam niezapominajkę, i umieszczam ją w najmniejszym i najsłodszym słoiczku na świecie. :) Zaklejam korek w środku i wciskam haczyk w korek.


Wszystko zawieszam na kółeczka montażowe, te które Wam podlinkowałam są lepsze, bo działają na zasadzie bazy do breloka (trzeba część przesunąć, aby weszła do środka). Wszystkie części przywieszam za pomocą szczypiec do łańcuszka.
Zdjęcie wywołuje mi fotograf, wydrukowane w domu rozlewają się od kleju. Wycinam zdjęcie, wlewam parę kropel kleju, umieszczam zdjęcie, na zdjęcie znowu daję parę kropel kleju i nakładam szkiełko. Staram się, aby nigdzie nie było pęcherzyków powietrza, nadmiar, który ewentualnie wypływa szybko wycieram i pozostawiam do wyschnięcia.
Na stronie sklepu Beads możecie kupić inne kleje, m.in Magic, ale ten jest biały, a przy takim formacie zdjęcia robi się przezroczysty po 2-3 tygodniach, więc ten jest o wiele lepszy..
Całość wygląda bardzo delikatnie i ze smakiem. :) Wszystko ładnie do siebie pasuje. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał, i że moja mama będzie zadowolona. :) (na zdjęciach klej nie jest do końca wyschnięty)
PS. Co Wy podarujecie swoim mamom? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz