wtorek, 7 lutego 2017

Recenzja: Mineral Terracotta Powder 02

Ten puder jest już dość dobrze znany.. Ale w kolorze nr 04, który dziewczyny używają do ocieplenia twarzy. Mnie nie do końca przekonuje ten bardzo ciepły odcień, dlatego postanowiłam kupić bardziej "wyjściowy" kolor. Jestem nim zachwycona, używam codziennie i jest to strzał w 10 szczególnie dla skór suchych. Daje wykończenie delikatne, satynowe, niezależnie jak dużo się go nałoży. Nie robi ciacha, świetny do zdjęć, okolic pod oczami. Jest bardzo wydajny, ma raczej średnie delikatne krycie. Kosztuje ok. 25zł ja dorwałam za ok 19.. Jestem bardzo zadowolona, ciężko go zużyć. Dodatkowo według producenta zawiera składniki korzystne dla skóry. Idealny dla pań z cerą przesuszoną, matową, pozbawioną blasku, pomimo iż daje efekt delikatnego rozświetlenia, nie podkreśla suchych skórek. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz