środa, 21 września 2016

Recenzja: Avon True Color, matowe pomadki

Matowe pomadki z Avonu to moje bestsellery! Kocham, uwielbiam, zaczynam kolekcjonować... :D Kolory cudowne, cena poniżej 20 zł, jedwabiście miękkie, matowe, suuuper napigmentowane, dają wrażenie nawilżonych ust na bardzo długi czas. Zjadają się ładnie, o ile wgl się zjadają. :P Kolor wpija się w usta, wygląda naturalnie. Super trwałość.. 


Kolorów dostępnych w katalogu jest ok.15.. Czyli bardzo dużo. Kuszą mnie jeszcze dwa. :P Kolorki, które zamówiłam teraz są suuuper ekstraa... :D 


Od lewej:
Marvelous Mocha, śliczny delikatny brąz. :)
Peach Flatters, unikatowy kolor, ciepły, śliczna brzoskwinka, cudo. :D 
Adoring Love, ciemniejszy kolorek, śliczna malina, delikatnie wpada w fiolet. :)








Musicie mi wybaczyć te nienajpiękniej pomalowane usta. :P Zdjęcia robiłam dosłownie w 15 minut przed 7 rano. :P Wariactwo... Dorwijcie te szminki póki jeszcze są w katalogu... :P Nie będę się więcej rozpisywać... Po prostu warto. :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz