piątek, 26 lutego 2016

Sesja 5 września 2015r

Witajcie kochani.
Wstawiam zdjęcia z sesji, naszego szybkiego i spontanicznego wypadu na rower z moją przyjaciółką Olą. :D To było w Borkach Wielkich. Pogoda dopisywala, a po skończonych zdjęciach poszłyśmy do baru znajdującego się przy starej autostradzie. Potem odwiedziłysmy moją ciocię i zrobiłysmy parę zdjęć dla niej, razem z jej przesłodkim małym synkiem. Miłe chwile, fajne zdjęcia, czego chcieć więcej? W weekend przyjdą do mnie dziewczyny, myślę że stworzymy parę zdjęć do postów makijażowych i fryzjerskich. :P Wszystkie dotychczasowe zdjęcia, utknęły na zepsutym komputerze. :( Dlatego tak mało piszę. :( Mam nadzieję, że odzyskam zdjęcia, będę tu częściej, bo bardzo bym chciała. Ostatnio przeglądałam mojego drugiego bloga. Znalazłam tam mnóstwo wspomnień, zauważyłam sporo zmian w swoim życiu  i stwierdziłam, że zacznę pisać do każdego posta. To zawsze co innego jak coś napiszę, a czasami po prostu czułam taką pustkę i nie chciałam pisać coś, aby tylko było, a niektórych rzeczy po prostu nie wypada tu pisać. Także do zobaczenia w następnym poście, dziękuję za wszystkich przybywających czytelników. Zapraszam na drugiego bloga
Bransoletkirecznierobione.blogspot.com  założyłam snapa andzelinazuli także dodawajcie, wrzucam tam zdjęcia na bieżąco tego co robię a ostatnio trochę eksperymentuje. Pozdrawiam Was ciepło. ;) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz