sobota, 2 kwietnia 2016

Zimny makijaż: fiolet, szary


Dawno nic nie wstawiałam, ale jestem i się cieszę. Będą testy, recenzje i tutoriale. :D Dziś dość szybki i łatwy do zrobienia makijaż przy użyciu 3-4 cieni. Przeważają tu zimne barwy, ale ciepełko musi być. :D  Jeśli jesteście zainteresowani taką mała przemianą to serdecznie zapraszam. :D 


Zaczynam od nałożenia bazy (zwilżoną gąbką) i białego cienia na łuk brwiowy (płaskim małym pędzelkiem z Inglota) oraz kącik wewnętrzny. Pomaga to przy dalszym rozcieraniu, oraz podnosi ładnie brew "odświeża" spojrzenie.


Płaskim pędzelkiem nakładam szary cień na ruchomą część powieki.


Połyskującym różowym cieniem zaznaczam kącik wewnętrzny używając pędzelka kulkowego.


Pędzlem do blendowania (H79) nakładam fiolet w zewnętrznym kąciku, tam gdzie chce mieć największą koncentrację koloru. Kiedy widzę, że mam go zdecydowanie mniej, zaokrąglam ruchy wchodząc w załamanie powieki.

 
Zaczynam malować dolną powiekę używając różu w kąciku zewnętrznym, na środek nakładam szary, i w wewnętrznym kąciku kładę fiolet, zacierając granice między nimi. Pomalowanie dolnej powieki gwarantuje powiększenie oka. Maluję złotą kreskę. Dodatkowo kładę beżową kredkę na linię wodną. tuszuję rzęsy. Podkreślam brwi cieniem, następnie utrwalam żelem.


Potem został mi tylko makijaż twarzy. Nałożyłam korektor pod oczy, oraz go przypudrowałam. Następnie całej twarzy nadałam blasku używając rozświetlacza. Nałożyłam podkład, przypudrowałam. wykonturowałam buzię, dodałam różu i rozświetlacza na kości policzkowe, nos oraz łuk kupidyna. Jeszcze tylko pomadka na usta i gotowe. :D
Tak wygląda skończony makijaż.





Użyte kosmetyki do makijażu oczu:
 -Wibo Eyeshadow base
-Freedom mono eyeshadow base 204 (biały)
-My secret design your eyebrow lewy na dole na powiekę, prawy na dole na brwi
-Freedom mono eyeshadow trend 234 primrose pink (różowy)
-Kobo 114 aubergine
-kredka wet n wild
-Wibo growing lashes
-Golden Rose extreme sparkle
Pędzle:
-h79
-h76
-22he8










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz