sobota, 25 marca 2017

Aliexpress: pędzle, stojak, gąbki, rzęsy, portfel

Ostatnio coraz bardziej popularna jest platforma Aliexpres, czyli chiński sklep, w którym można znaleźć wszystko. Byłam ciekawa jak wygląda cały ten proces, więc postanowiłam coś kupić. Czas dostarczenia jest dość długi, w moim przypadku było to ok. 1 miesiąca, lub trochę mniej. Płaci się w dolarach, ceny są bardzo niskie. Założyłam konto, zapłaciłam kartą płatniczą. 

*Pędzle, podróbki Real Techniques dwa różowe, szczególnie ten do pudru, są dość słabe. Wypada z nich włosie, które jest słabej jakości, poplątane w środku. Lepiej jest w przypadku pędzla pomarańczowego, ten jest dość fajny, miękki, zgubił parę włosków, ale wszystko się unormowało., używam go do pudru sypkiego. Ostatni pędzel jest najfajniejszy, godny uwagi. Mięciutkie jajeczko, zrobione z włosia syntetycznego, moja skuwka troszkę ucierpiała w transporcie, ale nie przeszkadza mi to za bardzo. Ten mogę polecić z czystym sumieniem. :)
flat top 1,39$






*Gąbki dość fajne, miękkie, dużo rosną po namoczeniu, troszkę ciężko się domywają i wyczuwalny jest w nich lateks, ale są elastyczne i jak za tą cenę dają radę, można nimi malować. Wiecie szału nie ma, ale miewałam milion razy gorsze.
Link 0,85$




*Rzęsy naprawdę super, na przezroczystym pasku, dość długie, elastyczne, 5 par w super cenie gorąco polecam. :) W zasadzie są to te same modele, wyglądają super jako połówki, po wytuszowaniu są o wiele bardziej dramatyczne.
Rzęsy w białym opakowaniu 0,79$
rzęsy w opakowaniu turkusowym 0,90$




Tak prezentują się na oku. :)


*Portfel, w zasadzie może być kosmetyczką, piórnikiem, solidnie zrobiony, pojemny, super, czego więcej chcieć. :)
Link 2,18$



*Stojak na pędzle, świetny do suszenia pędzli, pozwala na ułożenie tarczy w różnych pozycjach. Można go także przykręcić do ściany, odczepić tarczę. wielofunkcyjny, mieści 16 małych pędzli i 10 dużych, średnich w sumie 26 miejsc, ale można upchać więcej. Fajna sprawa, z chęcią kupię jeszcze jeden. :)
Link 7,45$ 




Generalnie z zakupów jestem zadowolona, oprócz dwóch różowych pędzli. Na pewno będzie więcej takich postów, więcej gadżetów z Ali. :) Także czekamy na następne gadżety. Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz